Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny Telefon runt 2000kr?

Postat av generation den 9 Januari 2011, 22:56
4 kommentarer · 126 träffar
LÄS UNDER UNDERSTRÄCKET IFALL NI INTE BRYR ER OM VAD JAG HAR JUST NU

det är så att ja nu använt en W610i en period och innan dess en Nokia N82 som jag har lust att bryta i två delar så fort jag använder den..

dessa två telefoner fungerar till en viss del, n82 har sina brister, seg, samtal läggs på av sig själv, udda ljud via högtalaren, connection försvinner om man håller mobilen fel me handen, batteritiden på ungefär 4h, lyssnar 40min till skolan sen sms under dagen sen 40min hem musik igen så är telefonen död hemma och sådant etc...

610i fungerar också relativt ok men pratar man i den så ekar det, och det började efter pappa hade den på jobbet (bygg ) har rensat den från damm etc... men fan inte att den börjat fungera för det
__________________________ ___ ___________

så nu söker jag en relativt buggfri telefon som är kvick vad man än gör med den i stort sett runt 2000kr, tänkt ZTE Blade, x8/x10/x10mini,pro eller LG Optimus One (som konkurrerar med blade)

har ni fler tips och har ni egna erfarenheter av dessa?

men vad kan ni säga om dessa telefoner, reviews hjälper inte för alla dessa har fått topp betyg, andra pga pris andra pga kvalité och funktioner.

vad vill jag göra med telefonen:

spela roliga saker då och då, ibland fota/filma (här vinner SE), slippa få samtal avbrutna, hyfsad batteritid när man lyssnar musik och så.

(helst inte ladda den efter bokstavligt 4-5 timmar senare)

tar ut min n82 från laddaren vid 07.00 och den har 3/5 prickar vid 12.00 och då 40min musik, hyfsat mycket smsande O.o och sen tar jag lugnt för att spara batteri till ungefär 14.00 då lyssnar man musik 40min igen och den dör lite innan man kommer hem innanför dörren :/

Största skillnaden mellan x8/x10 ? killen i tele2 butiken sa att de är princip samma men bara att x8 har större skärm tror jag och kommer med android 1.6 ?

Tack! :)

skriv gärna VARFÖR den telefonen inte bara att den är bäst :P

edit: Tänkt en beg. Hero, värt? Ja/nej?

Vilken Telefon?

15 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..