Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mini max II, Olika ljudnivå?

Postat av EliasljungQ den 26 December 2010, 01:59
0 kommentarer · 149 träffar
Tjenare fragbite, var ett tag sen man vistades här senast.. men jag har en fråga som kräver ett svar och visste inte var jag skulle vända mig!

Jo det är såhär att jag önskade mig ett par mobila högtalare till telefonen i julklapp och fick ett par Mini max II som enligt tillverkaren ska spela "Incredibly high". Jag provade dessa i telefonen och tyckte inte det var sån jävla kräm i dem som det sades, men det dög och jag är inte direkt snubben som gnäller så det fick duga. Använt dem några gånger nu dem senaste dagarna men nu idag så lånade min kusin dem till sin Ipod Touch och ljudet blev brutalt mycket högre än i min Nokia N-8.

Så nu undrar jag om detta är något man kan fixa på nåt sätt (Mjukvara till telefonen etc. ) eller måste jag leta reda på min gamla philips mp3 och hoppas att det låter högre med den?

//ExeZzoR - p12 nickarN
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..