Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone 4

Postat av Alvez den 25 December 2010, 12:40
42 kommentarer · 135 träffar
Hej!

Igår fick jag en iphone 4 i julklapp. Nu har jag alltså haft denna pryl runt 24 timmar. I början vart jag jätteglad och laddade ned apps osv.

Men redan nu har jag tröttnat på telefonen, utan appstore är ju dena pryl som en nokia från 2004?

Visst, man kan jailbreaka och få tillgång till mer saker. Men garantin försvinner, och visst, om något krånglar kan man alltid återställa den. Men min farbror som jobbar på telia säger att man kan söka igenom filer och se att den är jailbreakad.

Innan denna telefon hade jag en Samsung Galaxy S. Måste säga att jag tycker att galaxyn är mycket bättre! Med den telefonen kan man lägga in .apk filer, ändra tema utan att behöva jailbreaka.

Så min fråga till er lyder såhär: varför köper man en iPhone istället för en t.ex android som är 3000 kr billigare?

Kan innehålla stavfel, skrev allt detta på min iPhone.

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..