Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Iphone

Postat av imbajocke den 23 December 2010, 17:03
0 kommentarer · 62 träffar
Tjena!

Jag har några problem med min iphone.

Jag fixade iLLumine temat till telefon nyss men jag får inte alla apps att ändras, jag har för mig att man måste ändra något så det är samma språk. Jag vill inte ändra så att jag har englska på telefon utan ändra i temat så man får det på svensk, om det går att göra så skulle någon kunna hjälpa mig?

Sen fixadejag nyss typophone 4 till min lockscreen men problemet är att jag har 2 klockar i lockscreen en som visar den tid som det är nu men sen en klocka som blinkar bakom den andra och visar en annan tid.. Hur får man bort det?

Mitt tredje problem är att jag inte får bort "lås upp" från lockscreen, det står ju unlock med typophone 4 och bakom det står det "lås upp". Jag har laddat ner iFile från cydia och gjorde som man skulle för att få bort det men det gick inte.. Någon som kan hjälpa mig med det??

Svar uppskattas verkligen!
Tack för mig!
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..