Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jailbreak hjälp!

Postat av csgrabben den 17 December 2010, 22:31
22 kommentarer · 169 träffar
Hej!

Pappa kom hem och gav mig en iPhone 3gs som ingen på hans jobb hade användning för. Dock verkade den vara låst så jag har nu återställt den och den är just nu på iOS 4.0.1. Det funkade felfritt att återställa till det.

Jag har comviq kompis på min vanliga Sony Ericsson och jag tror att iPhonen är låst med telia. Jag har provat att ta pappas telia sim-kort men det verkar inte vilja fungera? :o När jag gör samma sak med mitt sim-kort så säger den att jag ska låsa upp sim-kortet (vilket jag gör med min pin-kod) och sen får jag bilden på iTunes och sladden (att man ska koppla till iTunes) men jag har den redan i och har haft hela tiden. Jag kan alltså låsa upp mitt sim-kort, comviq, men sen kan jag bara välja "slide for emergency" och det är bild på iTunes+sladden.

Så fort jag försöker nedgradera till 3.1.3 eller 4.0 eller liknande får jag erroret 3194 vilket jag har googlat på. Folk säger att man ska ändra i hosts filen och det har jag gjort, har trippelkollat att det är rätt också.

Jag behöver mycket hjälp hur jag ens kan komma IN i telefonen från lockscreenen! Hjälp mig snälla om ni kan! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar