Postat av DAJN den 11 December 2010, 14:30 3 kommentarer · 90 träffar
Hej! Jag skulle fått iPhone 4 i julklapp men den var tydligen slut hos telia (skulle betala allt direkt). Så nu undrar jag om det finns något ställe som har den kvar? Där man alltså kan betala för hela direkt.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#11 aha så om jag frågar dom som tillverkat sony vegas kanske jag får tanka full v. gratis medan andra får köpa de i butiken för 2k? :)
jag är rätt wierd ja.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Tar bort mycket med jämna mellan rum, får panik när mitt utrymme krymper till under 100 gb
Jag vann.
Lägg ner tråden.
pizza
EDIT; I utorrent - Help / Show statistics
Eftersom alla på fragbite whinar så fort man skriver att man en nerladdning inte funkar.
jag är rätt wierd ja.
Genom att betala summan, tillges du tillståndet att använda varan
Jag vann.
Lägg ner tråden.
de_tuscan
de_cpl_mill
de_cpl_fire
de_cpl_strike
NAAT
ner / up
Tror det är någon som har flera tb porr på datorn som vinner den här tävlingen
Ratio: 3.803 på swebits annars
Totalt uppladdat: 753GB
Totalt nedladdat: 216GB
Total kvot: 3.484
Brukar inte ladda ner speciellt mycket ärligt talat, iallafall inte via torrent.
på min hdd har jag 800gig som jag tankat. raderar efter ett tag :)
:|
Uploaded: 418.55 GB Downloaded: 82.55 GB
Upp: 452.807 GB Ner: 422.952 GB
Uploaded: 214.27 GB Downloaded: 202.03 GB
På torrentsidorna atm.
Nerladdat: 1208 GB
Uploaded 2.587 TB
Downloaded 507.14 GB
Sida 2
Uppladdat 2.970 TiB
Nerladdat 611.64 GiB
Sida 3