Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Beslutsångest? Vilken telefon ska jag välja?

Postat av yoyopro den 16 April 2015, 00:48
5 kommentarer · 563 träffar
Kan verkligen inte bestämma mig !!

Det står mellan en Xperia Z3 och en Galaxy Note 4.

Det billigaste jag hittade var comviqs studentabonnemang.

Xperia Z3 får jag för 380 kr i månaden, fria samtal, sms och 6GB surf

Och Galaxy Note 4 får jag för 480 kr i månaden, samma där, fria samtal, sms och 6GB surf.

Jag har lånat en Galaxy Note 4 i en dag och den är underbar !! Älskar den stora skärmen och pennan som kommer med. Dock är den inte vattentät som Z3 och där får den en minus.

Batteriet kan jag inte svara på när det gäller Z3, men på Galaxy Note 4 så var batteriet toppen, det bästa jag har haft, dessutom så laddades den så otroligt snabbt. En full laddning på bara 1 timma

Nu sitter jag här och velar. Visst får jag Z3 100 kr billigare i månaden och det kanske inte är så värst mycket. Men tänk er hur mycket jag tjänar varje månad? I 24 månader är jag bunden och efter dessa månader så har jag tjänat 2400. Det är faktiskt mycket, för mig i alla fall.

Jag har hört att Z3 har bra batteri, men hur snabbt laddas den? Det har hänt jätte många gånger att jag har bråttom medan jag har lågt batteri. Med Galaxy Note 4 så laddas batteriet som sagt på nolltid, ett mycket stort plus där för mig, och den stora skärmen som har en inbyggd penna.

Vad ska jag välja? Hade telefonerna varit i samma pris så hade jag kört på Galaxy Note 4. Men nu är den dyrare och jag sparar 100kr varje månad. Jag studerar och får csn, så jag måste spara lite pengar också.

Ni som har Z3..Hur snabbt laddas den? Är ni nöjda? Hur länge håller ert batteri?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..