1
iPhone 6 plus batteri strular. Hjälp!
Postat av yoyopro den 8 Mars 2015, 19:37
3 kommentarer · 434 träffar
Hej.
Har köpt mig en iPhone 6 plus för ca 1 vecka sedan.
Dock är det något skumt med batteriet.
Idag tex när jag då hade 89% så la jag mobilen i fickan. Jag fiskar i kanske 1 timma eftersom någon ringer, kollar till batteriet och det visar 82% :O
Jag blev väldigt paff ! Jag har allting avstängt ! Precis allting !
Wifi, bluetooth, GPS, bakgrundsuppdatering, minska rörelse
Allt sånt har jag alltid avstängt, och ljusstyrkan har jag på väldigt låg.
När det senare var 74% så bestämde jag mig för att göra en hard reset. Hålla i ( hem och power-knappen ) Den sattes på och då visar det 70%
Jag lät den laddas till 100% och tog ut den och använda den till 95% - Jag lägger den på laddning och då visar det 90%
Vad är det som händer???
Har gjort en fabrikåterställning och rensat ALLT, kör senaste versionen (8.1.3) men ändå samma problem.
Jag har ångerrätt, men knappast att dem tar tillbaka mobilen när jag förklarar läget.
Vad mer kan jag göra?
Har köpt mig en iPhone 6 plus för ca 1 vecka sedan.
Dock är det något skumt med batteriet.
Idag tex när jag då hade 89% så la jag mobilen i fickan. Jag fiskar i kanske 1 timma eftersom någon ringer, kollar till batteriet och det visar 82% :O
Jag blev väldigt paff ! Jag har allting avstängt ! Precis allting !
Wifi, bluetooth, GPS, bakgrundsuppdatering, minska rörelse
Allt sånt har jag alltid avstängt, och ljusstyrkan har jag på väldigt låg.
När det senare var 74% så bestämde jag mig för att göra en hard reset. Hålla i ( hem och power-knappen ) Den sattes på och då visar det 70%
Jag lät den laddas till 100% och tog ut den och använda den till 95% - Jag lägger den på laddning och då visar det 90%
Vad är det som händer???
Har gjort en fabrikåterställning och rensat ALLT, kör senaste versionen (8.1.3) men ändå samma problem.
Jag har ångerrätt, men knappast att dem tar tillbaka mobilen när jag förklarar läget.
Vad mer kan jag göra?