Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kanske köpt stulen mobil?

Postat av knubbe# den 10 December 2013, 07:28
6 kommentarer · 920 träffar
Var ute och festade i Yfrad i lördags och när vi skulle gå hem vid 3 tiden så erbjöd en kille att sälja sin Samsung S4 för ungefär 2000 och jag var berusad och hade spelat lite blackjack så jag köpte den då min gamla mobil är halvpaj. Tänkte inte mer på förrens nu då täckningen har försvunnit men kan fortfarande surfa? Kan jag ha köpt en stulen mobil? Förstår ju att det är lite korkat att bara köpa en mobil så utan kvitto eller låda men jag var berusad och tyckte att jag gjorde en bra affär men förstår ju att det är fruktansvärt korkat gjort nu. Ska jag lämna in den till polisen eller slänga den? Hur kan jag leta upp den "riktiga" ägaren? Om det nu finns en sån? Känns skitkasst det här :s
Uppdatering skriven 10 December 2013, 07:39
Har googlat runt lite och sett att man kan bli dömd för häleri, och vid närmre eftertanke var det ju inte direkt smart att köpa telefonen. Stod något om 14 dagar att lämna in den till polisen så jag tänker lämna in den imorgon. Någon som vet om man kan göra något mer? Telefonen var återställd när jag köpte den så hittar ingen ggamml information? Kan man ta fram det på något sätt?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..