Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobilladdare sönder jämt!

Postat av -nls den 5 November 2013, 14:15
18 kommentarer · 5 180 träffar
Hejhej!

Har ett jätte problem som redan har sluktat 500kr som jag förmodligen slängt i sjön om jag inte har haft extremt otur..
Nu till problemet jag har en Samsung Galaxy 3 som jag köpte förra året i augusti, allt funkade perfekt men i år (april 2013) så la mobilladdaren upp men bara addaptern så jag kunde bara ladda via usb vilket var lite småsegt då man inte kunde ladda mobilen om man ska iväg så jag begav mig till närmaste elektronikaffär och köpte en ny samsung laddare och även den gick sönder efter 2 månader dock så var det inte usb+adapter på denna utan laddaren "satt ihop" som förr i tiden. Så jag fick nöja mig med att ladda via usb.
Nu igen för tre veckor sedan så köpte jag en ny laddare igen.. adapter+usb och det funkade utmärkt i 2veckor sen la addaptern av.. så nu sitter jag här med 2 usb kablar och kan inte ladda via vägguttag.
Har även testat minst 15 olika uttag.

vet att det inte är några jätte summor men det är sjukt segt att ladda via datorn jämt, så vad tror ni problemet är? kan en mobil kortsluta addaptern eller något liknande? Går det på garantin isåfall? Hur ska jag gå tillväga?

mvh
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..