Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobilabonnemang

Postat av ezac den 4 November 2013, 21:15
6 kommentarer · 221 träffar
Go'kväll

Har beställt en iPhone 5s för två veckor sedan. Men tog den vita med guld så tog lite tid att beställa hem den. Men vilket abonnemang ska man ta för ett bra pris? Gör jag halebop rubbet så blir det 200kr för telefon + 269 för abonnemanget. Så 469 spänn för en student är ju inget att hurra över direkt haha.

Sen tog min flickvän tele2 student något som bara kostar 69kr för abonnemanget. Men har hört att där jag bor så SUGER kontakten där så tvekar på den.

Och för mig så skickar jag kanske 5 sms i månader, 0 mms men dock en hel del surf då man kör med kik/iChat/viber och vad fan allt det heter. Så 3000 sms känns ju onödigt. Men istället om jag vill ha mindre sms osv så blir ju surfen mindre..

Vad kör ni med? Skulle vilja ha något som har några samtal samt 3/4gb surf. För smsa gör man ju aldrig!

Tack på förhand! ps. Har kollat telia och halebop. Men dom har inte mycket att bjuda på i abonnemangväg! Och eftersom jag köper telefonen på telia så är den låst där i 12 månader. Så det måste gå via telias nät. Vet inte om det kanske bara är halebop som är det ända dom gör det...

AJA ni fattar hoppas jag, skrivit för mycket nu!

Bye

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..