Hallå fragbite!
Nu är det så att en ny mobil ska införskaffas, då jag är allmänt trött på apple, iTunes och iPhone i största allmänhet, alltid krångel, knappar som slutar fungera med mera.
Då har jag kikat lite nämre på HTC one samt Galaxy 4, vilken är den bästa av dom två och vilken rekommenderar ni/föredrar ni?
Ska samt titta på ett abonemang, har haft kontantkort innan. Verkar som att Comviq/Tele2 har vettiga abonnemang, dels för vad man får samt att familjen + polarna har det, har kört Telia innan.
Disk; Vilket företag föredrar ni när det kommer till abonnemang?
MvH
TzN^
Tja vad menade du med det? Att ha regler men att inte kunna kontrollera eventuella förbrytare verkar lönlöst
-
Sen varför du inte får har de är för att alla byter datorer hela tiden och de skulle ta ett tag att fixa allt och efter som du bara får datorerna 30~ min för match hadde de tagit mer tid åt att fixa de än att värma upp och ge mer förseningar vilket cpl lider av endå.
sen är de ju sagt att dom ska spela "orginalt" förutom CPL GUI som inte gör så mycke mer än att ställer allt på orginal :D
som sagt detta e vad jag tror!
Aja, det är som det är och det går inte ändra på, dock att dem här reglerna är bra
Jo på Gamers.nu får du har skins som INTE ger dej någon fördel vilket inte CZ models gör..
Tror nog man får har de på CsCup.se me , De e nog andra skins så som kanske en usama bin laden som terrorist och sånna saker dom tar en bann på ,
så hadde iaf jag gjort om jag var admin!