Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WiFi problem(s4)

Postat av westin-_- den 26 Juli 2013, 21:50
10 kommentarer · 598 träffar
Fick min s4 idag, och har sen dess inte kunnat få igång WiFi på den. Tror inte att det är fel på telefonen, då vi har haft väldiga problem med just WiFi här hemma.

Bland annat så funkar inte WiFi på morsans laptop ibland. Sen hade jag problem med just WiFi på min förra mobil också. Det funkade då och då liksom. Tex när jag kom hem och hade varit ute, så funkade inte WiFi på mobilen. Sen hade jag även problem med WiFi på xboxet förut också, och det var även i samma veva det strulade sig för morsan. Dvs när det funkade på xboxet, så funkade inte det på hennes laptop, osv.

Undrade bara, om det finns någon mer än jag som haft problem med WiFi på mobilen, och hur man ska gå tillväga för att fixa det?

Har testat att googla det, men då är det bara folk som lämnat in dom på service osv. Men tror verkligen inte att det är problem med mobilen, utan snarare att det är problem med routern eller dylikt.

Det funkade ju liksom på min förra mobil (s2). Som jag inte ens använder nu, och som är avstängd. Men på min s4 funkar det ju inte.

Hur som, någon som vet hur man ska gå tillväga för att fixa problemet?

Ber om ursäkt om detta är slarvigt skrivet, men har världens jävla historia med denna mobilen och hur jag fick den. Så vill bara att allt ska fungera felfritt! xD

Tack på förhand! :)

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..