Sony xperia acro S problem samt ny lur?
hallå imorse så hängde min xperia acro S och visar bara själva "start upp" loggan innan den sätts igång helt och batteriet är ju integrerat (den IDIOTEN som kom på att ha det så borde hängas) så finns det nått sätt att få den att funka igen? har kört ur batteriet och i med laddaren och när den väl fått ström i sig så hamnar den i samma läge som innan...
OM jag ska köpa ny vilken trevlig telefon bör jag införskaffa mig? är det värt att prova IOS när man kört ANDROID flera år i sträck?
Svårt att googla?
Jag fick ut en ny mobil på hemförsäkringen men var tvungen att betala självrisk på 1500kr.
Hade en 3GS som vart stulen i somras. Polisanmälde sen tog det nån vecka så fick jag 4500kr att köpa ny mobil för. Blev en ny iPhone 4.
Tips, när du anmäler den stulen hos försäkringsbolaget, hävda att du hade den i fickan hela tiden och att du inte har en aning om hur den försvann.
5300;- kostade den, i slutet på September.
Så IFs hemförsäkring borde stå för detta? Är helt knäckt har haft den i en vecka...
Isf så har du väl tjänsten find my iPhone
Biff=kirrad
Han fick en ny genom sin försäkring. Kommer inte ihåg vad självrisken gick på men runt 1000:- skulle jag tippa på.