Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Samsung s4 ny mobil v.17

Postat av eml den 22 April 2013, 00:00
7 kommentarer · 274 träffar
Hej Fragbite! Sommaren är påväg märker man, och jag funderar på en ny mobil såhär till just sommaren. Och jag har tänkt en Samsung S4 som tydligen släppts och levereras v.17 enligt netonnet's hemsida.

Har en iPhone 4 som är 2år gammal. Och vill byta upp mig till en ny mobil då jag känner att den börjar ha gjort sitt. Den har absolut inte kronglat någonting men den senaste månaden börjat knasa, men är sjukt glad över vad den gått igenom. Och aldrig haft en telefon såhär länge som denna.

När man ska ladda den så får man dra in & ut ett par gånger för att den ska reagera att den ska just laddas.
power ON/OFF knappen är sönder, så man får trycka som ett fån för att den ska fungera. Inga sprickor dock, sjukt nog. etc etc etc.

Som trådens namn lyder så har jag tänkt att köpa och tåg tillbaka till Samsung då jag hade en S2a förut.
Vill köpa telefonen på netonnet då jag söker efter EJ operatörslåst och inget äckligt abonnemang som jag binder upp mig på, så jag är tvungen att vara låst till mobilen under en viss tid, bättre att betala av skiten direkt.

Diskutera gärna era egna relationer med era telefoner om ni har haft problem eller helt problemfritt med dom.

Har tänkt en Samsung S4 eller en Sony Xperia Z.
Men jag vågar inte köpa en Sony mobil, fast den verkar riktigt bra och över förväntan från ingenstans.

Ta hand om er! =)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..