1
iPhone 4s, Laddningspromblen
Postat av tj9ckis den 16 April 2013, 14:34
9 kommentarer · 331 träffar
Jag har haft min Iphone 4s i ca 8 månader. Ett problem som dök upp för ca 3 veckor sedan var att jag måste vicka lite på laddaren när jag lägger in den i mobilen, tänkte inte mer på det. Men igår så ville den helt plötsligt inte reagera på laddaren, jag försökte med flera olika iPhone laddare och provade att ladda den i både USB och via jacket men mobilen reagerade fortfarande itne Nu är mobilen helt död eftersom batteriet tog slut eftersom jag inte kunde ladda mobilen, vet någon vad som kan vara fel?? Själva batteriet eller jacket där man kopplar in laddaren?? Och hur mycket kan detta kosta ungefär att laga?
PS. När jag försöker att starta mobilen så kommer det upp en bild där det signalerar att jag ska ladda mobilen, och när jag gör det så reagerar inte mobilen. Lät laddaren vara i mobilen hela dagen, fortfarande ingenting.
Borde även tillägga att det kom upp något felmeddelande igår på morgonen när laddaren var i, trött som jag var tryckte jag bort det och har inte aning om vad det stod
PS. När jag försöker att starta mobilen så kommer det upp en bild där det signalerar att jag ska ladda mobilen, och när jag gör det så reagerar inte mobilen. Lät laddaren vara i mobilen hela dagen, fortfarande ingenting.
Borde även tillägga att det kom upp något felmeddelande igår på morgonen när laddaren var i, trött som jag var tryckte jag bort det och har inte aning om vad det stod