Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Samsung Galaxy s3

Postat av syltpasta den 12 April 2013, 11:14
6 kommentarer · 318 träffar
Hejsan!

Jag köpte en Samsung Galaxy s3 för ungefär 3-4veckor sedan.
Redan i början så kända jag hur mobilens display tog 1-2sekunder på sig att starta sin display, men antog det var displayen ifråga som var stor och slö.. oavsett jag tänkte in på och lämna in den även om de var stört jobbigt att leva med. Man vill liksom att ens bild ska komma upp direkt så fort man klickar på on-knappen. Använde min kompis s3a bara några dagar efter jag fått den och hans kändes mycket mer flexibel och snabb på att starta sin skärm.
Men eftersom jag är en lat person så orkade jag inte gå till phone house och be om en felanmälan.

Men idag när jag vaknar så har min mobil varit på laddning hela natten. Jag tar tag i telefonen och känner att den är kokhet, säkert 60-70grader varm.
Rycker ut laddaren så fort som möjligt eftersom jag förstår direkt det är batteriet som spårat ur. Värmen börjar av ta, försöker sätta igång telefonen men inget liv finnas kvar. Detta är en 3-4veckor gammal mobil som kostar några tusen som jag betalt för och den slutar funka, mer eller mindre smälter sönder. Detta kunde ju varit brandrisk enligt mig...
Ska nu gå till phone house så kommer uppdatera denna tråd vad som händer härnäst... Är ju rädd att min mobil skulle kunna antända en brand...

Någon mer som varit med om detta med sin Samsung telefon och isåfall vad gjorde du, fick du en helt ny telefon?

Mvh pedi
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..