Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Byte av abonnemang

Postat av hcetigol den 12 Mars 2013, 17:22
4 kommentarer · 118 träffar
Tjena!

Det är så att jag ska byta abonnemang, har just nu en iPhone 4 med Tele2 för ca 500 i månaden och den är klar nu så jag kan byta till något annat. Är sjukt missnöjd med Tele2, har haft skitdålig täckning och folk har knappt kunnat ringa till mig.

I alla fall så såg jag att Telia har något genom Mecenat för studerande, Telia Max 25. Ser väldigt billigt ut men jag lyckas inte hitta så mycket info mer än att man får 5000 fria sms och öppenavgifter. Såg t.ex en iPhone 4s för 269kr/mån. Själva abonnemanget ska kosta 119kr, och jag antar det är det man kan ringa för då. Men jag har aldrig haft Telia eller det abonnemanget så jag undrar är det någon här som har haft det?

Jag brukar inte ringa så mycket, men jag vill ha ett abonnemang som har bra täckning och går att ringa från -.- ... Kan ni rekommendera något eller är Telia Max 25 bra? Eller är Telia för övrigt bra?

Vad har ni för abonnemang och telefon och varför? Vad tycker ni är bäst? För övrigt så är jag inte så jätteintresserad av att ha de absolut senaste mobilerna.
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..