Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Adda nytt ord till nya uppdateringen?HUR

Postat av Guanabana den 18 Februari 2013, 00:35
6 kommentarer · 245 träffar
Hej!

Igår uppgraderade jag Android-systemet i min telefon, det kom nån uppdatering... Jag tyckte det verkade vara en bra uppdatering men lite förändringar har skett och jag gillar det INTE! Det jag stör mig på mest är:

Jag använder T9 när jag skriver och om man kom till ett ord som inte fanns så kunde man tidigare trycka på en knapp så man fick se alla förslag på ord som passade för kombinationen OCH man kunde välja "Lägg till ord", alltså man kunde lägga till sitt eget ord i ordlistan så nästa gång man skrev så kom det med. Men knappen "Lägg till ord" är nu borta. Var har den tagit vägen? Hur lägger man nu till nya ord?? Jag vill kunna skriva något så enkelt som "Japp" (har tydligen inte lagt till det order förut) men jag kan ju inte lägga till ordet

Det ska väl för f*n ingå i vanliga standardtangentbrdet, det gjorde det ju innan "uppgraderingen"!

"Okej jag trodde faktiskt att alla körde qwerty på sina smartphones. Jag blir lite nyfiken på varför du väljer bort det?"

Jag tycker det är för smått, helt enkelt.

förstår ni?

( TACK TILL #5 )

detta är ju helt jävla korrupt?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..