Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Iphone problem, snälla hjälp!!!

Postat av GroundXDeR den 28 November 2012, 14:30
2 kommentarer · 237 träffar
Tjenare alla frag!

Min Iphone verkar ha gått mot sin död... :(

Den vägrar att startas upp som vanligt utan när man ansluter den till laddaren och dockningstationen så kommer bara den informationen upp när man uppdaterade till iOS 5, där man ska gå igenom massa saker och välja platstjänster osv innan man börjar använda telefonen.

Men jag kommer verkligen inte längre än så det som är så sjukt, drar den lilla saken åt sidan så låset går upp men då kommer jag bara till nödsamtal..

Men när jag kopplar in mobilen till datorn direkt så startas telefonen och apple loggan syns sen så startas den om igen, så den restartar sig själv hela tiden och håller på så hela tiden utan att komma någonstans men det är dock bara när den är inkopplad via datorn, kan inte heller starta upp den utan att den är inkopplad, klickar jag på powerknappen när jag ska starta upp den utan att den är inkopplad händer verkligen ingenting...

Så undrar om någon av er har varit med om samma problem någon gång och kanske kan hjälpa mig med problemet..

Kopplade dock in mobilen till datorn igår och la den i DUF-mode och då hittade iTuens den och stod att jag skulle återställa den, kilckade återställ men fick felmeddelande 3149 ...

Tycker det är grymt konstigt, menar det kan ju inte vara något stort problem att lösa om iTunes hittar den och det ska gå att återställa den därifrån.

Hoppas verkligen någon kan hjälpa mig med detta problemet, hade varit riktigt tacksam då!

Tack på förhand! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..