×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Ad
Philips OneBlade
1

Iphone5 simkorts problem

Postat av koklittan den 26 November 2012, 23:29
14 kommentarer · 299 träffar
Hejsan


Införskaffade mig en iPhone5 förut vid ca 19.00. Jag har ett problem. Det står att jag inte har någon service "Ingen Service".


Är det bara att vänta tills imorgon eller ska jag kontakta kundsupport? Har detta hänt er? Min andra mobil är helt sönder och går inte att starta.


Jag berättade det för personen i butiken och det verkade som att han skulle fixa det, jag köpte nytt abonnemang och telefonen samtidigt som jag behöll numret jag hade innan.


Är detta något fel eller tar det tills imorgon för den att starta simkortet? :)


tack o hej
Föregående tråd
Nästa tråd
Ad
Philips OneBlade

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..