Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Laddningsproblem

Postat av izaac den 27 September 2012, 21:25
1 kommentarer · 502 träffar
Hej,
Har haft min samsung galaxy s nu ungefär 14 månader . Har problem med att den inte laddar som den ska. När jag kopplar in sladden och den börjar ladda så går det hur bra som helst.
Kan dock hända nästan direkt att det står att den är full-laddad även om den hade riktigt lågt batteri nivå. Några gånger går det hur bra som helst men om jag råkar stöta till telefonen eller tar upp den för att kolla så står det helt plötsligt att den är full laddad igen.

För att fixa detta drar jag ur sladden och kopplar i den igen, och stöter jag till den igen händer det igen.
Någon som har samma problem som mig? Har laddat den i vägguttag innan men sladden gick isönder så jag laddar just nu med usb-kabel, var samma sak med den andra laddaren. Fungerade perfekt från början och det är nu på senare tid ungefär 3 veckor som det har strulat.
Har någon samma problem och har fixat det? Ska också tillägga att min usb-kabel är hel och det funkade också bra med den från början.
Tack !

Samsung Galaxy S3 vs Iphone 5

5 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..