hallå!
har nu suttit och kollat på motorolas flaggskepp Razr och då undrar om dom kommit ut med senaste android uppdatering 4.0 eller vad den nu heter? eller om det fortfarande är 2.3 som gäller i den luren och att man bör satsa på motorola razr maxx för att få 4.0v? någon som har erfarenhet från denna lur eller äger just denna?
Den har inte fått 4.0.4 ännu via OTA (Over the Air) men det går att flasha in officiella ROM;en utan att låsa upp bootloadern/roota telefonen. Garantin kvarstår etc. Väldigt enkelt.
Med ICS är telefonen fantastisk. Glaset har väldigt bra känsla, hela telefonen andas kvalitet. Nackdelen är att den har trotts allt lite tid på nacken men för de pengarna vill jag utnämna den till bäst i klassen.
Men just själva telefonen i sig och framförallt displayen ger väldigt bra kvalitetsintryck, glaset tål hur mycket som helst - Vid vårat hållbarhetstest så höll glaset med digitizern sprack...
#6 jag sålde min s2a för en iphone 4S men har totaltröttnat på den för att den är så extremt klumpig! samt att overlay så suger menyer m.m att man inte kan ha personliga ringsignaler utan att krångla massa, ha nån schysst bakgrundsbild etc etc..det är så typiskt apple att dom vill att alla ska "vara" likadana" ...så nu vill jag ha android men tycker S3an är för jävla ful! haha
S2 bättre flyt i menyer? Ah tjena. Det är ren lögn, läs igenom Swedroid SGS2 delen så förstår du vad jag menar.
Och vem kör Stockbrowsern i ICS? Ingen. Chrome fungerar precis lika bra i båda telefonerna.
Det är exakt samma telefon förutom batteriet. De får uppdateringar etc. samtidigt. De apparna du nämner fungerar utan problem i 4.x.x.