Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone 4S

Postat av --FRD den 11 Juli 2012, 08:36
6 kommentarer · 169 träffar
Tjenare, detta började tidigast i förrgår då jag satt o fipplade med telefon, gick o la mig och satte telefon på laddning. När jag vaknade, runt den här tiden halv 9 på morgonen så stod det "Inget SIM" i det vänstra hörnet där täckningen är, och i mitten kom det upp ett meddelande där det stod "Inget SIM-kort installerat" Tänkte, jaha okej, så jag tog ut SIM-kortet och tog in det igen, då fick jag tillbaka täckningen och jag trodde jag hade fixat det. Men sedan dagen efter, alltså igår. Så hände samma sak, nästan vid exakt samma tidpunkt, vid 8, halv 9 snåret på morgonen. Stängde av telefon och gick tillbaka till sängen o sov, sen när jag vaknade så funkade det igen. Nu exakt samma tidpunkt så får jag samma error-meddelande igen, börjar bli riktigt irriterande. Har sökt runt på internet att folk hade det vid launchen av iPhone 4S men inte längre, så alla lösningar är outdated, någon som haft detta problem nyligen som fixat det? Har förresten iPhone 4S med Tele2 kontantkort om det spelar någon roll.

Tacksam för svar.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..