Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spotify i mobilen problem

Postat av Wiggie♥ den 22 Maj 2012, 15:54
9 kommentarer · 437 träffar
Hallå gott folk!

Jag har en fråga som jag säkert inte är ensam om.
Det handlar om Spotify i mobilen, jag själv har en Samsung Galaxy S2 och detta problem händer säkert i fler mobiler.

När jag har synkat klart alla låtar i min lista från datorn till mobilen för att kunna köra det offline, även låtar som inte finns på spotify som jag själv lagt in i spotify. Går till en början väldigt bra att lyssna på, det kan dröja 1timme, 1dag, 1vecka eller längre innan problemet dyker upp.

Problemet i sig är att spotify läggs ner/crashar(?) när jag väljer en låt som inte finns i spotify som jag själv lagt in, som är synkad och har funkat förut att lyssna på. Då måste jag ta bort all data o cache o börja om med spotify, o synka om för att de ska funka igen.
Är detta en bugg som Spotify själv måste fixa eller är det något jag kan göra åt saken mer än att slänga telefonen i väggen o hoppas på de bästa??

Peace, simma lugnt boys!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..