Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behålla iphone ?

Postat av blackwind den 19 December 2011, 20:13
4 kommentarer · 170 träffar
Tjenare 30 slakare !

Jag heter Jocke och jag känner en kompis som heter Lukas som verkar vara helt körd i huvet.

Asså jag spelar med han lite då och då men kontot jag spelar på är inte mitt, det är min kompis som ja inte använder

längre. Menmen jag har slutat spelat för att jag orkar inte längre men nu till saken.

Jag har träffat den här snubben Lukas bara några gånger för att "låna" lite pengar.. utan att lämna tillbaks (a)

Menmen hans iphone 4 som han nyss hade köpt hade tydligen krånglat och jag skulle ta en "titt" på den för några dagar sen... typ 3..

Han fick typ något RAGE och slog den mot väggen i tunneln vi var i och jag sa att jag kunde fixa det.

Nu har ja alltså hans Iphone 4 hemma hos mig och jag har kastat numret som han hade till mig eftersom att det bara

var ett tillfälligt nummer och han kan inte få tag i mig någon stans..

Vad ska ja göra ? jag har hans Iphone 4 och kan göra vad jag vill. vad tycker ni jag ska göra ?

ska ja ge tillbaka den eller ska jag leka ''den som hittar får behålla'' ?

Tack på förhand ! :D

Behålla iphone?

18 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..