Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Återställa iphone - fel 1015

Postat av hempux den 7 Oktober 2011, 16:48
18 kommentarer · 383 träffar
Hej alla glada.

Jo såhär äre va, jag har en iphone 3gs, den var jailbreakad förut för att jag skulle kunna använda telia sim istället för tele2. nu ville jag låsa upp den "på riktigt" för att kunna updatera och så.

Sagt och typ gjort, var in på telia och pratade med nån flottig(på det dåliga sättet) kille som knappade in massa siffror och sa åt mig att dra hem o koppla in till dattan och sen trycka på återställknappen

Kommer hem, kopplar in och trycker på återställ, telefonen svartnar en stund sen kommer apple-loggan upp och en liten loadingbar, efter några minuter säger dator "balle, okänt fel (1015) och nu vill telefonen inte göra annat än att visa en USBsladd som typ pekar mot iTunesloggan.

What do? :S

Edit: har försökt återstlla i DFU också (Hålla ner power i 10 sec sen power+home sen bara home) Det funkade inte heller. Vet inte heller vilken iOS jag hade innan, försöker logga in 4.3.5 nu..

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..