Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cydia jailbreak error

Postat av juliano den 28 Augusti 2011, 13:53
0 kommentarer · 173 träffar
Hej.

Jailbreakade min iPod Touch 2g igår. Allt gick bra. Gick in på Loader och track download på Cydia. Nerladdningen stannade på 49% Och det stog att jag hade för lite utrymme, har 16 gb och HADE 22 program och 5 låtar och en bild på poden.. När jag skulle testa ladda ner Cydia på nytt så stog det att jag redan har cydia på ipoden. Och ja det har jag. Men när jag sätter på cydia så står det intaliazing filesystem jättesnabbt, sen kommer jag till "slide to unlock" sidan.. Jag tog bort Loader men går inte alls att ta bort Cydia. Återställt ipoden tagit bort allt, men cydia har samma error och cydia har iNTE tagits bort :OO,

Så fb, vad ska jag göra för att få Cydia att funka nu? Måste ju ladda ner loader och jailbreaka på nytt, men jag måste ju först ta bort cydia från ipoden? Och hur gör jag det? :(

Jätte tacksam för hjälp, vet inte vad jag ska göra. Hjälp please!

Tack på förhand.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..