1
Jailbreak iPhone
Postat av Mike Litoris den 22 Juli 2011, 03:24
7 kommentarer · 146 träffar
Tjenare! En polare till mig berättade att man kunde Jailbreaka sin telefon och då kan man ladda ner appar gratis. Jag tyckte det lät awesome som fan och gick hem och gjorde det. Det funkade fint och nu har jag Jailbreakat min iPhone 3G. Jag skulle nu prova att ladda ner en app som kostade 7kr och se ifall den var gratis, men på appstore så står det fortfarande att den kostar 7kr. Är den ändå gratis om jag laddar ner den eller måste jag göra något annat innan?
Jag såg också att i mobilen så hade jag en liten ikon som heter "Cydia" vad är den till för? Är det något viktigt?
Hörde också att man kan göra en massa andra coola saker om man jailbreakar sin telefon, vad för annat kan man göra?
Hade varit väldigt tacksam om någon kunde berätta lite om vad Jailbreaking verkligen innebär.
Tack på förhand :)!
Jag såg också att i mobilen så hade jag en liten ikon som heter "Cydia" vad är den till för? Är det något viktigt?
Hörde också att man kan göra en massa andra coola saker om man jailbreakar sin telefon, vad för annat kan man göra?
Hade varit väldigt tacksam om någon kunde berätta lite om vad Jailbreaking verkligen innebär.
Tack på förhand :)!