Tjena tjena, sitter här med en liten x10 mini pro och har skaffat en ny sms app som heter "Go SMS pro" eller nått liknande.
Men varje gång jag får ett sms så får jag dubbla aviseringar uppe på skärmen och trycker jag på den normala sms aviseringen så startar ju min nya app upp och jag ser mitt sms men den normala aviseringen försvinner inte?
Så efter jag har läst mitt sms och svarat på det så står det fortfarande att jag har ett oläst sms.
Nån som vet hur jag fixar detta? Har letat igenom inställningar men jag verkar inte hitta nått?
Om ni vet så snälla skriv.
// Karl
1. Mitt tangentbord startar inte innan jag har möjlighet att gå in i bios.
2. Windowsladdningsbild fryser ibland.
3. Datorn har börjat lagga (tror det är cpun)
Märkte i slutet att texten blev åt fan men jag ides inte skriva om allt och jag ville att alla detaljer om på vilket sätt datorn laggade osv skulle vara med :D
http://gyazo.com/9e396b34795c5530cbf23c20276a74a0
#4 nej fick bara med en usb-miniusb
Ska jag prova köpa ett nytt moderkort och se om det blir någon skillnad? Om det inte blir det när jag har provat överklocka osv så är det väl lika bra att köpa en ny processor ändå... Men det förutsätter ju att någon kunnig kan säga om det är processorn det är fel på. Kan tillägga att jag märker att det kan vara extremt stor skillnad på hur bra datorn funkar från session till session. Till exempel så körde jag en cinebench för drygt 4h sedan och fick ett klart sämre resultat än vad jag fick nu