Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte installera LoL

Postat av pyth den 25 Mars 2011, 01:54
5 kommentarer · 1 033 träffar
Tjenare, när jag ska installera League of Legends så är det helt cp, får först upp massa errors i installen som innehåller "CRC Error" där det står att jag kan ignorera, avbryta eller försök igen, tar jag ignorera/försök igen och installerar klart det fungerar det inte och tar jag avbryt stängs det bara ned dvs det går inte att installera.

Har testat ta bort "Panda Media" saken och installen och installerat igen typ 20 gånger men ingenting fungerar, står även i forumet att problemet ska va med att ladda ned det men jag har testat ta spelet från min bror men han har inte den nyaste updaten så jag var tvungen att tanka den men så blev det helt fel igen :/

Har ingen brandvägg eller något som blockar när jag tankar hem det osv och undrar vad felet är.

Tacksam för svar! Har googlat och sökt på fragbite forumet men inte kommit fram till något vettigt..

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..