1
DVD/CD-ROM-enheter problem
Postat av saxo16 den 12 Februari 2011, 00:48
1 kommentarer · 153 träffar
Tja, har ett problem med mina DVD och CD-rom enheter. De fungerar helt enkelt inte. Kollade i enhetshanteraren och såhär står det när jag högerklickar på en enhet:
Den här maskinvaran kan inte startas eftersom dess konfigurationsinformation i registret är ofullständig eller skadad. (Kod 19)
Klicka på Sök efter lösningar om du vill skicka information om enheten till Microsoft och kontrollera om det finns någon lösning.
När jag trycker på sök efter lösningar får jag fram detta meddelande:
"Det gick inte att läsa drivrutiner"
Uppdatering kan det inte vara eftersom det är och jag har de senaste uppdateringarna. Har haft problemet i några dagar nu och jag har inte gjort någonting speciellt med datorn eller installerat några nya program eller något annat. Så vad kan problemet vara?
Tack på förhand.
Den här maskinvaran kan inte startas eftersom dess konfigurationsinformation i registret är ofullständig eller skadad. (Kod 19)
Klicka på Sök efter lösningar om du vill skicka information om enheten till Microsoft och kontrollera om det finns någon lösning.
När jag trycker på sök efter lösningar får jag fram detta meddelande:
"Det gick inte att läsa drivrutiner"
Uppdatering kan det inte vara eftersom det är och jag har de senaste uppdateringarna. Har haft problemet i några dagar nu och jag har inte gjort någonting speciellt med datorn eller installerat några nya program eller något annat. Så vad kan problemet vara?
Tack på förhand.