Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min katt beter sig konstigt

Postat av Captain_Obvious den 30 Januari 2011, 18:09
23 kommentarer · 286 träffar
Hej adondo.

Har ett typ slags problem med min katt...

På morgonen börjar ja med att fylla min katts vattenskål i köket och sedan drar jag till jobbet.

Och sen, varje gång jag kommer hem, öppnar ytterdörren så ser jag vattenskålen vid skohyllan, tömd och ca 6 meter ifrån dess original position.

Det blir mer freaky...

Jag går då in i vardagsrummet som vanligt och försöker hitta min katt, han sitter alltid vid fönstret och kollar ut. Jag ropar på honom och då vänder han huvudet svinfort typ 180 grader och har värsta leendet på nyllet, han öppnar munnen med sitt smile och charge-ar mig det är svinläskigt, han ser ut som en jävla haj när han kommer springandes, men innan han kommer åt mig så svänger han in till köket och sätter sig där vattenskålen var, han sitter kvar tills fyller skålen och placerar den där igen.

Finns det någon som vet vad det är för fel på min katt, den beter sig helt normalt annars men det är detta som bekymrar mig.

Disk; Gillar ni katter?

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..