Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rädda asgammal hårddisk

Postat av Psomo den 9 Januari 2011, 00:54
0 kommentarer · 82 träffar
Tjabba!

Såhär ligger det till:
Jag hade en dator för typ 4 år sedan. Den datorn var gammal och välanvänd så den klappade ihop en dag. Antagligen processorn.
Hursomhelst har jag nu fått för mig att jag vill ha bilder som endast finns på den datorn.

Då borde jag kunna skruva loss hddn i den och montera in i nuvarande stationära dator, right?
Risken är dock rätt överhängande att jag har fett med virus på den gamla hddn, alltså vill jag ju gärna inte ha in det i nuvarande nya stationära.
Hur kommer jag runt detta? Litar inte på mitt nuvarande anti-virus.

Alternativet borde vara att köpa en låda till den gamla disken så att den blir, i praktiken, en portabel usb-disk. Men hur funkar det med min skit-laptop, går alla virus liksom över då eller håller dom sig där dom är?

Denna disk är för övrigt från gymnasiet, så det är mestadels JÄVLIGT grov porr på, sån man kollade på gymnasiet. Alltså vill jag inte gärna lämna in den, för då kommer alla veta vad jag pysslade med istället för att festa :P

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..