Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dum i huvet

Postat av niklester den 6 December 2010, 05:14
11 kommentarer · 147 träffar
Jag tänker inte skriva hej.

Jag har nått en punkt i mitt liv där jag blir så positivt överraskad av att träffa/läsa kommentarer av folk som har en fungerande hjärna att jag oftast blir helt till mig.
Dessvärre händer detta mer sällan än vad jag kan tolerera.
Jag förstår om du inte förstår detta. Det är för att du är en del av problemet.

De flesta trådar som skrivs på det här forumet är av ointressant innehåll med ointressanta spydiga kommentarer.
Ta det inte på fel sätt, jag är för spydiga kommentarer och lite beef så att säga. Det här gäller givetvis i det riktiga livet också (jag förespråkar inte slagsmål men ett verbalt slagsmål utan smart innehåll är helt ointressant för de som ser på).

Så om du känner på dig att du är dum i huvudet, tänk efter innan du gör något som är helt overkligt efterblivet. Kanske sprid detta vidare till era vattendrivna vänner.

För att skapa en diskussion: Tror du att de som är dum i huvudet vet om det men inte kan hindra sig själva?

mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..