Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med windows 7 64bit..

Postat av Gratian den 21 November 2010, 15:29
1 kommentarer · 241 träffar
Tja gubbs.

Formaterade min dator igår och gick ifrån 32 till 64bit. Windows 7 alltså. Allt detta hände hos en polare på kvällen, började smått installera saker som jag behöver på datorn såsom spotify,steam,skype osvosv. Allt verkade fungera bra.

Sen när jag kom hem och kopplade in datorn, så gick inte steam att starta. Så fort inloggningsrutan försvinner så slutar steam att fungera, och det blir exakt samma sak på skype. Har testat att installera om steam men det blir fortfarande samma sak, har inte provat skype än.

Installerar jag fel eller är det någon speciell version jag behöver när jag har 64bit eller? Det verkar ju vara det som är problemet enligt mig.

Seriösa svar uppskattas av ni som har kunskap inom detta.

Tack på förhand.

Edit: Skulle just checka en film på youtube. Saknade insticksmudolen adobe flash så jag installerade den. Nu när jag startar filmen så står den att modulen har kraschat. Ingenting verkar fungera nu med mitt nya windows. Snälla hjälp mig!.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..