Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med min mic.

Postat av TrettiSpagetti den 9 November 2010, 22:49
1 kommentarer · 269 träffar
Nu är det så att jag precis har köpt ett nytt headset (siberia v2) och allt fungerade perfekt de första timmarna. Men sen helt plötsligt när jag inte använt den på ett tag så bara la den av. Den fungerar inte någon stans på min dator.

Jag gick in på ljud/mikrofon inställningar och kollade runder där och min mic är aktiverad men ändå kommer inget ljud kommer in till datorn. Har också lekt runder med alla inställningarna där inne och inget verkar hjälpa.

Sen så testade jag micen i min andra dator jag har hemma och där fungerade den perfekt, så vi kan utesluta att det är fel på micen.

Då tänkte jag att det kanske var fel på uttaget i datorn så jag hämtade en annan gammal mic och testade den i samma uttag som jag hade min nya i och den fungerade. Så det är inte fel på det häller.

Jag har även kollat så det inte är den lilla "dosan" på sladden som har mute på. ^^

Så vad kan felet vara? hjälp mig någon! :D

Tack i förhand till alla seriösa svar :)

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..