Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gammal hårddisk i ny dator, behörighet?

Postat av carlinho den 1 November 2010, 11:36
2 kommentarer · 532 träffar
Nu är det så att jag försökte rädda min gamla hårddisk ifrån en dator vars grafikkort brann upp för ungefär ett år sedan.

I alla fall så kommer jag in i själva hårddisken och kan se Program , Documents and settings, Windows osv ja ni fattar.

Dock så är alla mappar utom Användare, documents and settings och Windows blåfärgade, alltså själva texten. Och alla dessa utom just de tre nämnda går att komma in på.

Följde f.ö denna How to take ownership of a file or a folder in Windows XP nyss även fast jag kör på WINDOWS 7 ULTIMATE 64bitars. Detta gjorde så att jag åtminstone kom in i D&S mappen, men problemet är att ingenting finns där?! Förutom de filer som fanns på min dator redan innan

Vet att det är dåligt skrivet, men jag har kommit på att det finns viktiga saker på den hårddisken och skulle gärna vilja få det löst så fort som möjligt..

Någon som har en aning?
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..