Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mjukvara, hjälp

Postat av Stocktown den 31 Oktober 2010, 20:33
1 kommentarer · 782 träffar
H3J54N H4CK3R5 @ FB.

Nu är det som så att jag har en relativt nyformaterad dator, med windows 7 64 bit installerat. Burken är förövrigt rätt bra, veteran men fortfarande helt okej hårdvara, lite dammig dock. Nu till det största problemet, nämligen HD-buffring på youtube som är sjukt seg, problemet kanske ligger i youtube på vissa videos vilket jag inte vet, om det är problemet så MY BAD! F.Ö är mitt internet inte så snabbt som jag vill, och jag har inte installerat någonting på den för att den ska runna bättre, annat än NOD32 om det påverkar alls. Och Veoh webplayer samt sök-bar som jag inaktiverat. Min polare vars datorkunskaper jag litar på har nämligen sagt att man inte behöver installera några drivrutiner whatsoever när man har w7 more or less.
Ett annat irritationsmoment är Raptr-Client som jag fortfarande inte fattar vad det är riktigt, även efter jag varit inne på google och rotat, tydligen Xbox eller ps3relaterat vad jag förstått, men grejen är den att den ligger på autostart och jag har ingen aning om vad den gör annat än att ta upp jävla massa memory, så jag brukar avsluta applikationen fast vet inte om det är dåligt.
Så det jag vill ha hjälp med är några program som kan vara bra att installera för att allt ska flyta på bättre, eller något kul program kanske?
Flash-Player eller dylikt.
Vadfan är Raptr-Client
Nånting som gör att min dator funkar bättre helt enkelt, för den flöt nästan på bättre innan formateringen, innan viruset dvs.

OBS; Jag är väldigt clueless vad det gäller datorer. Men uppskattar all hjälp!

Mvh

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..