Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hårddisk 0byte använt och ledigt

Postat av __JockEE_ den 30 Oktober 2010, 12:17
4 kommentarer · 320 träffar
Hej. Visste inte vad jag skulle välja för Kategori. Men iallafall. När jag går in på Den här datorn och sen har jag 3 hårddiskar. Lokal Disk (C:) Extra Hårddisk (D:) och sen skulle jag fixa en till och den heter också Lokal Disk (F:) inte C utan F.. Men den är den största jag skulle fixa in nu för att datorn är skit! Men när jag skulle fixa in den. Nu när jag går in på Den här datorn finns dom alla 3 hårddiskarna där. C: och D: funkar. Men Lokal Disk (F:) står det bara 0 byte ledigt och 0 byte använt? Någon som vet hur jag fixar så att jag kan börja använda den? :/ Inte data kunnig och fattar ingenting om sånt här :) Så fragbite va det första jag tänkte på.

Såg nu att jag kunde formatera den när jag tröck på den. Ska jag göra det? :) Isåfall ska jag trycka snabb formatering eller vanlig bara? :D

Tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..