Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Catalyst Control Center och Drivers !?

Postat av .gEt den 23 Oktober 2010, 12:58
13 kommentarer · 140 träffar
Hejsan alla fragbitare!

Eftersom man har fått hjälp med så många andra saker innan så tänkte jag än en gång vända mig till ER!

För ett par veckor sen så sa en polare till mig att uppdatera drivrutinerna för grafikkortet då jag klagade på mer lagg än vanligt när jag lirade spel. Jag har aldrig gjort detta men han förklarade att jag skulle gå in på AMD's hemsidan och helt enkelt skriva in kortet jag har och vilken OS jag använder.

Efter att jag hade laddat hem "nånting" så kan jag nu inte längre gå in på min catalyst control center. Lagget är densamma men det laggar oerhört mycket på hemsidor när jag scrollar upp/ner.

Vad har jag gjort för fel?

Eftersom jag inte kan datorer så bra så skriver jag ner vad det står i min enhetshanterare.

ATI Radeon HD 3200 graphics (med ett utropstecken på)
ATI Radeon HD 3600 Graphics, inga felmeddelanden där.

Båda är under fliken bildskärmskort.

De som kan datorer sitter och skrattar säkert då jag har "fördummat" förklaringen men jag är som sagt väldigt dålig på detta.

Hoppas det finns någon vänlig själv som kan tipsa mig om vad det är jag har klantat till!

Tacksam för svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..