1
Hosta Wireless p5kpremium Wifi-ap
Postat av k0rvn1sse den 7 Oktober 2010, 21:42
1 kommentarer · 241 träffar
Hejsan.
har försökt fixa datorn så att jag kan connect med mobilen till datorn för att vi inte har en trådlös router.
jag har moderbordet P5k premium Wifi-ap solo.
har tidigare haft windows XP och där har allt fungerat finfint.
startade bara upp drivrutins Programmet så kunde jag välja att den skulle vara en Wireless Router.. typ.
kunde connecta då.
men nu när jag har bytt till Windows 7
så har drivrutinen inte äns ett program så jag kan inte ändra inställningar eller annat. det ända jag lyckas hitta är Control panel>Network and sharing center> Setup new connection or Network och sedan Manually connect to a wireless network.
jag ändra inställningar så det inte ska vara Wep encrypterat.
men när jag ska connecta med mobilen så står det ändå att det är de.
om jag ändrar så det är Wep encrypterat och skriver in samma lösenord i mobilen så säger den bara "Misslyckad".
Hjälp alla datakunniga!!
Tack i fyverg
har försökt fixa datorn så att jag kan connect med mobilen till datorn för att vi inte har en trådlös router.
jag har moderbordet P5k premium Wifi-ap solo.
har tidigare haft windows XP och där har allt fungerat finfint.
startade bara upp drivrutins Programmet så kunde jag välja att den skulle vara en Wireless Router.. typ.
kunde connecta då.
men nu när jag har bytt till Windows 7
så har drivrutinen inte äns ett program så jag kan inte ändra inställningar eller annat. det ända jag lyckas hitta är Control panel>Network and sharing center> Setup new connection or Network och sedan Manually connect to a wireless network.
jag ändra inställningar så det inte ska vara Wep encrypterat.
men när jag ska connecta med mobilen så står det ändå att det är de.
om jag ändrar så det är Wep encrypterat och skriver in samma lösenord i mobilen så säger den bara "Misslyckad".
Hjälp alla datakunniga!!
Tack i fyverg