Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

w7 helt fucktup

Postat av mumieN^ den 21 September 2010, 02:50
13 kommentarer · 112 träffar
Tja, har köpt ny dator så är det ju tyvärr windows7 på den. Mina problem är dessa som jag skulle vilja ha hjälp med.

1, ventrilo lagg (dvs, jag har allt som vanligt men sen fuxflux så hör jag ingenting så när jag trycker på disconnect så hör ja allt vad folk sagt osv, hur kan jag fixa det?). Jag vill tillägga att jag har provat nyaste vent 3.0.5 tror jag det är och det är fortfarande ventlagg.

2, Jag sitter på en CRT skärm av AOC 9glr jag går in på AOC's hemsida för att ladda ner drivers till skärmen, men när jag ska installera filen så står det att drivrutinerna inte kan användas på windows7 som är konstigt imo.

3, Detta har lite med NR2 att göra. Jag har alltid kört -freq 120 ingame i cs med 800x600 men nu kan jag bara köra 85Hz (jag provade ändra till 1024x768 i windows och få på minst 100Hz men det gick inte.

Mitt ljudkort är det som sitter på moderkortet dvs Realtek 7.1 HD...

Detta är lite info om min dator jag har köpt se länken nedan:
http://www.elgiganten.se/produ ct/datorer-tillbehor/stationar -dator/XPS81009909/dell-studio -xps-8100

Är tacksam för seriös hjälp! Om du tänkt skriva massa onödigt i tråden så kan du skriva i en annan tråd och slösa tid för annan.

Trevlig kväll!

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar