1
Windows 7 + Classic Theme problem
Postat av Påjkenittie den 19 September 2010, 21:10
2 kommentarer · 182 träffar
Jag använder Windows 7 Ultimate 64bit och jag har ett problem efter jag ändrat tema till det klassiska windows 98 temat.
(Har även haft samma problem med Windows 7 Ultimate 32bit).
Varje gång någon loggar in på typ msn och det kommer en ruta nere i högre hörnet, så droppas min fps till typ 10-15fps tills rutan försvinner, oavsett vilket spel jag spelar. Samma händer när någon kommer online i skype eller andra program som har en liten ruta som kommer upp nere till höger.
Jag trodde först att jag bara behövde formatera när jag hade problemet sist, då gick jag bara tillbaka till aero-teman tills nu idag då jag formaterade datorn och kunde då testa klassiska temat igen och se att det fortfarande buggade.
Jag undrar bara om någon på FB har haft samma problem och/eller vet hur man kan fixa det.
Sista utväg blir ju att köra med aeroteman. :I
Men problemet kvarstod.
Detta fpsdrop händer som sagt bara med detta tema.
(Har även haft samma problem med Windows 7 Ultimate 32bit).
Varje gång någon loggar in på typ msn och det kommer en ruta nere i högre hörnet, så droppas min fps till typ 10-15fps tills rutan försvinner, oavsett vilket spel jag spelar. Samma händer när någon kommer online i skype eller andra program som har en liten ruta som kommer upp nere till höger.
Jag trodde först att jag bara behövde formatera när jag hade problemet sist, då gick jag bara tillbaka till aero-teman tills nu idag då jag formaterade datorn och kunde då testa klassiska temat igen och se att det fortfarande buggade.
Jag undrar bara om någon på FB har haft samma problem och/eller vet hur man kan fixa det.
Sista utväg blir ju att köra med aeroteman. :I
Men problemet kvarstod.
Detta fpsdrop händer som sagt bara med detta tema.
Operativsystem?
9 personer har röstat