Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flash/shockwave player problem

Postat av DaBearz den 7 September 2010, 15:24
1 kommentarer · 253 träffar
Tjenare... nu är jag trött på skiten minst sagt. Jag kom hem efter en vecka i norge och datorn visade blue screen, fast att den bara hade varit avstängd hela tiden.. okej jag installerar om den och när jag sen är klar så funkar allt som de ska. Tänkte dra en välförtjänt runk på youjizz, men ne då FAN funkar inte flashplayer/shockwave playern, jag testade firefox, googlechrome samt ie 8.0. Har försökt allt.

Just nu är jag i de skedet att jag har avinstallerat både flash och shockwave och försöker testa installera om skiten på adobes hemsida, men de går inte igenom för tydligen "kan" de finnas en äldre version kvar på datorn. Men den har jag ju tagit bort i lägg till/ ta bort program.. så det är lite skumt.

Har även googlat i flera dagar på skiten. På youtube får jag skicka/skicka inte när jag ska se på en film. Har dock märkt att youjizz haha funkar emellanåt. Skumt, minst sagt.

Är de någon som har en lösning? jag vill gärna kunna se på facebookfilmer samt youtube.

tack på förhand!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..