Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem loading page 24/7 [VIRUS?]

Postat av flowztah den 31 Augusti 2010, 17:22
0 kommentarer · 161 träffar
Börjar bli jävligt lack på det här nu. Det spelar ingen roll vilken sida jag surfar in på, jag får "problem loading page" vilket fall som helst.

Den enda sidan som jag alltid kommer in på är google, men att söka vidare från google får jag "problem loading page" igen. Sitter jag och hänger på update knappen i c:a 5min så kan det hända att jag lyckas komma in på sidan.

Jag har börjat tro att det är ett virus som spökar, eftersom att mitt NOD32 som jag använder, sade att licensen var påväg att gå ut för några dagar sedan. Och häromdagen gick ikonen nere till höger grön helt plötsligt, utan att jag bytt licens eller något.

Dessutom så lyckas jag inte heller virussöka datorn i felsäkert läge, först och främst kunde jag inte komma in i felsäkert läge överhuvudtaget. Detta löste jag snabbt, men sedan kunde jag inte heller virussöka med något av programmen jag använder, mitt Malwarebytes & Spybot Search&Destroy har helt plötsligt slutat fungera och jag kan inte ens starta upp dem.

Inga lustiga processer, virussökt med NOD32 (det enda som fungerar någorlunda felfritt om man inte räknar med färgskiftningen av ikoner), kört rundor med CCleaner.

VAD SKA JAG GÖRA?!

Formatera är uteslutet!
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..