1
Omöjligt att omformatera (Belöning)
Postat av IGGY AZALEA den 29 Augusti 2010, 14:07
13 kommentarer · 315 träffar
tjE b0iz!
Sitter för tillfället på min askassa JB-laptop och skriver detta. Varför gör jag det då? Jo, det är såhär att min vanliga burk har kollapsat och jag lyckas verkligen inte formatera om den.
Jag har testat diverse skivor, både äkta och illegala men inga fungerar.
Mitt problem:
Jag går in i BIOS och väljer att boota från CD-läsaren, stoppar i skivan och påbörjar installationen. När installationen är färdig så rebootar datorn av sig själv och allt verkar fungera. LAURING, allting stannar vid "Windows starting/Windows startas".
Har testat att låta datorn stå på över natten etc. men det händer ingenting.
Någon måste ha stött på detta problem så nu vänder jag mig till er. Snälla, hjälp :-)
Belöning kan vi komma överens om tillsammans.
/kattvalp~~~
Sitter för tillfället på min askassa JB-laptop och skriver detta. Varför gör jag det då? Jo, det är såhär att min vanliga burk har kollapsat och jag lyckas verkligen inte formatera om den.
Jag har testat diverse skivor, både äkta och illegala men inga fungerar.
Mitt problem:
Jag går in i BIOS och väljer att boota från CD-läsaren, stoppar i skivan och påbörjar installationen. När installationen är färdig så rebootar datorn av sig själv och allt verkar fungera. LAURING, allting stannar vid "Windows starting/Windows startas".
Har testat att låta datorn stå på över natten etc. men det händer ingenting.
Någon måste ha stött på detta problem så nu vänder jag mig till er. Snälla, hjälp :-)
Belöning kan vi komma överens om tillsammans.
/kattvalp~~~