Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grova ljud problem!!!!

Postat av GeT_F1STAD den 25 Augusti 2010, 01:31
6 kommentarer · 150 träffar
Okej ska försöka förklara problemet bra och vad jag tänker...

Har aldrig problem att lyssna på musik/filmer på youtube eller dylikt. Alltid funkat skitbra. Både via högtalare och headsett.

Men när man kommer till FÅ filmer så försvinner enbart rösterna??? Det har vart så på några av de lite nyare filmer, men dom flesta funkar galant.

Och samma problem på ALLA de nya spelen med mycket dialoger i. Testade nyss nya Mafia2 som är ett grymt efterlängtat spel i mina ögon..

Menmenmen, när det är "Film-dialoger med prat" Så hörs enbart bakgrundsmusik men röster är putsveck.....
Sedan när det är "Ingame Dialoger" Så funkar det hur bra som helst med allt ljud.

Samma sak med de 2,(?) 3 senaste Price of persia. Men där var det lite flummigt då ingamerösterna enbart hördes när personen var bakom mig, men framför var det helt tyst....

Detta är ett problem som stört mig ett bra jävla tag, och jag har googlat bra länge efter svar men misslyckats....

Jag har verkligen försökt med allt känns det som... Någon som vart med om samma misstag eller har en aning vart det lilla felet kan ligga?

Vore otroligt skönt att fixa det!

Tack på förhand :)

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..