Hej allesammans, vet inte om jag la det här i rätt kategori nu. Men det spelar la ingen större roll. Jo det är så, att jag tänkte slänga upp en tråd här om hur man får bort: Antimalware doctor.
Antimalware doctor är ett virus, en slags malware. Just denna sorten installerar ett program på din dator. Programmet visar att din dator har blivit infekterad av malware, och att du måste köpa premium för att få bort det. Det här är så klart fejk. Nu till hur man fixar det.
I started up with opening the task mananger, go to proces. And look for unusual proceses that u do not recognize. Such as: Malware/antimalware/07074Setup update/enemies/tracker. Be sure to write up these names, cause we are going to track them down.
Once u written them up, delete em from the proces tree. Now-> Start-> search->07074setupdate. Search for the varies of virus. Let the computer search for em.
While it's searching: Start -> run-> Regedit->
HKEY_CURRENT_USER\\&# 92;\Software\\\ ;\Antimalware Doctor Inc\\\\Antimal ware Doctor
HKEY_CURRENT_USER\& #92;\\Software\ 2;\\Microsoft\\ ;\\Windows\\&# 92;\Curre ntVersion\\\\U ninstall\\\\An timalware Doctor
HKEY_CURRENT_USER\& #92;\\Software\ 2;\\Microsoft\\ ;\\Windows\\&# 92;\Curre ntVersion\\\\R un "Antimalware Doctor.exe"
Be sure to remove them also.
Now that your search for viruses should have atleast found some of these files, look em up and delete them. BE SURE NOT TO DELETE ANY WINDOWS FILES AS THIS MIGHT HURT YOUR COMPUTER SEVERELY!
Once all are deleted that you've found, download -> rkill.exe and malwarebytes. Be sure to update em and then run them.
Run them in the exact order -> Rkill.exe then malwarebytes.
Rkill.exe executes all unknown proceses(like anitmalware doctor).
Malwarebytes is a superb program, for finding malware. So run it, and when its done be sure to delete what it found.
Homever, malwarebytes might not delete all, so go into the folders where MWB found the virus n delete it!
After this is done, then you might wanna run a scan by Norton or whatever anti virus program you got.
Now you can restart your computer, and when it starts back up you will be clean from antimalware doctor!
Förlåt för stavfel och andra grammatik problem. För er som har svårt för engelska hänvisar jag er till google translate.
Hoppas att det här hjälper några sorgsna katter där ute, stay clean boys n guurls!
Va tycker du om virus?
Vore ju schysst om de som röstade på att "Den sög" kunde säga varför istället för att bara rösta.
2. mixa låten
I allmänhet tycker jag att du borde göra något eget av den. Det kändes mer som en remake.
Mixen är väldigt rörig vilket gör att hela låten inte låter rytmisk.
Nu var jag rätt hård med kritiken men det är för att du kommit rätt långt och du verkar kunna din daw bra. Så min kritik säger inte att du suger utan att du är så pass duktig att du måste lära dig de hårda reglerna
#4 Jo det kan jag hålla med om. Tack för det lite längre svaret och man måste ju kunna ta hård kritik för att lära sig något.
Inte alla som kan göra din "rework" på denna låt!
Jag som är en housenörd tycker helt klart att det är en bra början på en relativt tung underground låt i Afrojack / Tommy Trash-Style.
Du har blandat dessa 2 eliter i en låt, vilket kan ge ett bra resultat, men tråkigt.
Bara att nöta, lyssna på alla sorters house-låtar & nöta nöta nöta!
6 / 10, mer än väl godkänt, skulle bli mer godkänt om du hade en fin början, lite mer annorlunda.
Bättre mastrad.
Lite mer white-noise i dropp.
Hitta din egna stil! Jag spyr nu idag pga att Tommy Trash, Afrojack, Nicky Romero synthar, drops o allting finns i ALLA JÄVLA LÅTAR :(
Gör ett soundcloud konto så jag kan följa din väg till spinnin-records labeln.
---------
några låtar du kan ta lite ideér från.
Daddy's Groove - Stellar (Instrumental Mix)
Sway Ft. Mr. Hudson - Charge (Nause Remix)
Zedd - Clarity (Ft. Foxes) (Torro Torro Remix)