Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knas med skärmen (belöning)

Postat av dij den 12 Juni 2010, 16:35
20 kommentarer · 150 träffar
Tja Fragbite!

Nu är det det så att jag formaterade och installerade om vista på min dator för att det var längesen sist och den var allmänt seg. Nu när jag installerat alla nya uppdateringar och alla drivers jag hade på skivor så har jag stött på problem.

Nu till mitt problem, jag har en Samsung 2233BW med maxupplösning 1680x1050 (som jag alltid kört med) men nu kan jag inte få widescreen upplösning på den utan bara 1400x1050 så allt blir alltså väldigt utdraget på skärmen.

Jag kan inte heller hitta min skärm i bildskärminställningar utan det står bara standardskärm. Förut så fanns det ett till alternativ att välja. Jag letade upp drivers för skärmen och försökte installera dessa men det funkade inte heller då jag inte kunde komma längre än att välja vilken modell jag hade. Det kom upp ett tiotal felmeddelanderutor som avslutades med att inget installerades.

Det är väldigt jobbigt att ha det så här så jag skulle uppskatta om FB kunde hjälpa mig som ni gjort så många gånger förut. Om det skulle uppskattas så har jag nog nån voddlerinvite att dela ut till den som hjälper mig :)

Om nån nu vill vara snäll o leta upp drivisar till ett Gigabyte Radeon HD4850 1Gb skulle jag tacka ;)

//DIJ
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..